ROI

Mascot

< Tagasi postituste nimekirja

Amserv otsib kiiksuga ja saajat kõnetavaid kingitusi

Amserv otsib kiiksuga ja saajat kõnetavaid kingitusi

Meile meeldivad pöörased ja veidi kiiksuga ideed ning Roi on nende teoks tegemisel olnud meile pikaajaline abiline, sõnab autode müügiga tegeleva Amserv Grupi turundusjuht Elis Odar. „Koostöö Roiga on väga loominguline ehk palju enamat kui lihtsalt tellija-tarnija suhe.“

Kahte firmat seob vähemalt seitsmeaastane partnerlus. Just nii kaua on Elis tegelenud Amservis kingituste teemaga. Roi projektijuhiga kohtub ta tihti ning mitu korda aastas käib Roi salongis uudistamas, et milliseid uusi põnevad firmakingitusi on välja mõeldud. „Mõnikord on küll nii, et avastan midagi, mille peale ise poleks tulnudki,“ sõnab ta. Seitsme aasta jooksul on Elis suhelnud nelja erineva Roi projektijuhiga ja leiab, et see on koostööle igati kasulik – koos uue inimesega tulevad ka uued ideed ja heas mõttes pöörased ideed. Aga just need autofirma inimestele meeldivad ehk et firmakingitus olgu mõnusa kiiksuga ja pigem katsuvad nad vältida klassikalist ärimeenet nagu pastakas või kohvitass.

Elis Odar,   Amservi turundusjuht                      

 Hiluxi mudel ja šokolaadist mutrivõti

 Amserv vajab kingitusi klientidele ja koostööpartneritele ning meened on väga erinevad alates jõulukingitustest muude meelespidamisteni välja, näiteks kui mõnel koostööpartneril on juubel. Mõnikord on vaja väikest meelespidamiskingitust, mõnikord aga midagi hinnalisemat ja eksklusiivsemat.  „Roi projektijuhiga leiame alati sobiva lahenduse. Kingituse idee võib tulla igalt poolt, näiteks ma ise kasutan just ideede otsimiseks palju Pinteresti keskkonda,“ räägib Elis. „Alati soovime, et kingitus oleks personaalne ja kõnetaks saajat ning eelistame tavapärastele custom made lahendusi.“

Näiteks kui välja tuli uus Toyota Hiluxi mudel ja Amservis mõeldi pikalt, milline võiks olla kingitus igale selle masina ostjale. „Soov oli pakkuda midagi erilist. Leidsime vahva toote ehk kokkusurutud puidust tehtud Hiluxi maketi – mänguautost suurem ja just paraja mahuka kastiga. Sinna sisse sai panna kingituseks nt autovõtmed või mõne ägeda pudeli. See oli tore lahendus, mis jäi paljudele meelde. Selline kingitus, mille paned uhkusega kontorisse kapi peale,“ sõnab Elis.

Teise näitena toob ta välja šokolaadist mutrivõtmed ja poldid jõulukingitusteks, mis ka inimestele väga meeldisid. „Need nägid nii ehtsad välja, et kingituse saajad pidasid neid päris asjadeks. Tõeline wow-efekt! Just seda me oma kingitustega saavutada tahamegi!“

Milliseid põhimõtteid Amserv veel kingituste puhul oluliseks peab? „Kingitusel peab olema personaalne ning seotud autondusega. Värvid ja kujud katsume leida sobivad ja kingitus võiks olla praktiline,“ loetleb Elis. Seda viimast oli kindlasti Amservi stiilne sokipaar, kus ühe jala all oli pidur, teise all gaas. „Miks mitte kinkida sokke, kui need on ideega ja näevad ägedad välja?! Just äge sokipaar on näide kingitusest, mis on hästi praktiline, kuid samas mitte kallis.“

Läbi aastate on kingitused väga muutunud. Näiteks seitse aastat tagasi, kui Elis kingitustega tegelema hakkas, polnud tehnikateemalised kingitused nagu kõrvaklapid või kõlarid sugugi levinud, tänapäeval aga täiesti tavapärased. „Eks kingituste puhul ole kõige määravam see, et see tekitaks emotsiooni kingituse saajale. Nõnda ei olegi väga vahet, mis asjaga täpselt tegemist on,“ lisab ta.

Amservi projektijuht Keith koos eritööna valminud Hiluxi mudelautoga.

Jõulukingitusi mõeldakse välja juba varakult

Jõulukingitustega hakatakse Amservis tegema juba augustis-septembris. Kõigepealt mõeldakse oma inimestega välja, et milline võiks olla tulevate jõulude teema ja laias plaanis ka kingitused. Seejärel pöördutakse teostuseks juba Roi poole.

Jõulukinkide saajateks on koostööpartnerid ja kliendid, neid on palju ja nad asuvad üle Eesti laiali. Amservil on esindused viies Eesti linnas ning kõikidesse tellitakse tavaliselt ühesugused jõulukingitused. „On üsna keeruline leida mõistliku raha eest personaalset ja ägeda kingitust, mis võetaks kasutusele ja kliendile meeldiks. Kingitus peab olema praktiline ja sellest võiks ideaalis rõõmu tunda rohkem kui ühe aasta,“ sõnab Elis.

Eelmiste aastate kingitustest on meelde jäänud jõuluglögi, mis on bränditud Amservi värvidesse ja toredasti pakendatud. Glögi ise oli kvaliteetne ja eestimaine. Muide, toidu ja joogi kingituste puhul eelistabki Amserv võimalusel alati kohalikke tootjaid. „Tore projekt, mis mulle endale väga meeldis, oli jõulupood, kust klient sai ise meie kinkekaardiga endale kingituse valida või hoopis annetuse teha,“ lisab Elis. „Annetuseteemat oleme rohkemgi kasutanud. Eelmisel aastal oli põhikingitus annetus, tegime selle liikumispuuetega lastele.“

Oktoobri alguseks on Amservis kingiplaan tavaliselt juba paigas ning tootedki tellitud. „Me tahame vältida viimase hetke rabelemist enne jõule ja ka seda, et mõnest asjast võid selleks ajaks juba ilma olla. Siit ka soe soovitus kõigile teistele ettevõtetele: tegelege jõulukingitustega varem, sest jõuluaeg on niigi liiga pingeline!“