Tekstiilmaterjalist esemed, nagu T-särgid, pusad, saunalinad, spordirõivad ning triiksärgid sobivad suurepäraselt reklaamkingituseks igal aastaajal. Kõige tuntum ja menukam neist on kindlasti mugav T-särk, mille kasuks räägib suur valik, soodne hind ning kiire tarneaeg.
„T-särk on hea reklaamkink nii klientidele, koostööpartnerile kui ka kolleegile, sest laiast materjali- ja värvivalikust leiab iga ettevõte enda jaoks sobiliku variandi. Lisaks soodsale hinnale saab kauba kiirelt kätte kas välistarnijatelt või Eesti ladudest, kus on olemas enamik populaarsematest mudelitest. Kliendid hindavad ka kõrgelt mitmesuguseid töötlemisvõimalusi tikandi, siiditrüki ja pressi näol,“ selgitab Roi tootmiskoordinaator Urmo Parts.
T-särkide eeliseks on seegi, et neid sobib kinkida igal aastaajal, nii suvepäevadel kui ka talvel mõnel siseruumi üritusel. Samuti sobib aasta läbi kinkida praktilisi saunalinu ning sooje pusasid.
Millest sõltub logoga tekstiiltoote hind?
T-särgi tellimist tuleb alustada küsimuste esitamisest tellijale: suurused, materjal, värv, lõige ning trüki liik. Just viimane ongi Partsi sõnul see, mis määrab suuresti kingituse lõpphinna: „Siiditrükk on ilusam, aga ka kallim. Presstrükk on soodsam, aga seda saab teha vaid juhul, kui kliendile sobib ka taustaga logo. Kui tausta ei soovita, võib siiditrükk isegi odavam tulla, sest pressi puhul tuleb kleebisele trükitud logo üleliigsest materjalist käsitsi puhtaks nokkida, mis tõstab kohe toote hinda.“
Kõige kestvama tulemuse saab siiditrüki ja tikandi puhul – võib öelda isegi, et T-särk kulub ise enne ära kui siiditrükk või tikand. Presstrükk kestab vähem, ent see-eest on selle hind soodsam. Aga eks eelkõige sõltub nii tekstiileseme kui ka töötluse kestvus kasutamise sagedusest ning harjumustest.
Kogustest rääkides ei ole väiksemate tellimuste puhul nii oluline täpset arvu ette teada kui suurte, näiteks 1000 tükist koosnevate puhul, sest vastavalt hooajale võib juhtuda, et tarnijate laoseis on kriitiline. Kõige kiirem aeg on T-särkide puhul ikka kevad ehk hooaja algus, kuid samas on võimalik pakkumise tegemise ajal juba tooted ette broneerida. Ning kui suure tellimusega jäädakse hilja peale, ei pruugi ka veel midagi hullu lahti olla, sest enamasti saab reklaamifirma kliendile vastu tulla, täites tellimuse mitme tarnija abil.
Urmo Parts lisab, et Roi suur eelis on oma tootmisüksus, mis tähendab, et nii T-särgi kujundus kui ka tootmine toimuvad kohapeal. ''Nii hoiame kokku transpordile kuluvat aega ja raha ning loomulikult võidame tarneaega. Alates kauba tellimisest on meil tarneajaks üldiselt koos trükiga kuni 10 tööpäeva. Aga see eeldab, et kujundus on kinnitatud!''
T-särgi tellimise protsess
1. Klient valib koos reklaamikingituste ettevõttega materjali, disaini, värvi, suurused ja koguse.
2. Koos vaadatakse üle särgile planeeritavad logod, kirjad ja pildid ning valitakse kõige otstarbekam viis: siiditrükk, presstrükk või tikand.
3. Reklaamifirma teeb kujunduse ning saadab selle kliendile kinnitamiseks.
4. Samal ajal tellitakse tehasest valitud T-särgid.
5. Kui särgid on kohal ja klient on kujunduse kinnitanud, kantakse T-särkidele disain peale.
6. Kui särgid on valmis, võib klient tulla neile järele Roi esindusse või saadetakse need talle kulleriga.